ZGiUK Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej http://www.zgiuk.pl
- Data publikacji strony internetowej: 2024-09-15
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-12
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak opisów alternatywnych i tytułów dla niektórych zdjęć i grafik lub opisy alternatywne nie spełniające w pełni wymogów wytycznych WCAG.
- Brak audio deskrypcji dla materiałów video/multimedialnych
- Umieszczone w serwisie filmy nie mają dołączonych napisów ani tłumacza języka migowego
- Brak mapy serwisu
- Niektóre linki nie posiadają treści ani tytułu lub alt zawartego obrazu jest pusty lub go brakuje.
- Nie wszystkie osadzone dokumenty PDF są w całości poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidomych i niedowidzących lub są skanami dokumentów.
- Niektóre linki w treści zawierają jako opis fragment adresu URL.
- na niektórych stronach elementy wejściowe nie posiadają określonego przeznaczenia,
- brak możliwości zmiany odstępów między wyrazami lub liniami tekstu,
- niektóre informacje przedstawiono jedynie w formie graficznej,
Inne informacje i oświadczenia
Elementy wchodzące w skład struktury strony i treści na niej udostępnione są analizowane pod kątem możliwych usprawnień.
Deklarację sporządzono dnia 2024-09-15
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Artur Sawicz
e-mail: admin@zgiukluban.pl
Telefon: +48 75 67 11 236 (dotyczy powiadomień o braku dostępności cyfrowej oraz żądań zapewnienia dostępności cyfrowej).
Procedura wnioskowo-skargowa
Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Godziny pracy administracji ZGiUK Sp. z o.o.:
od poniedziałku – piątku : od godziny 7:00 – 15:00
Kontakt:
Kontakt telefoniczny: +48 75 67 11 220
e-mail : biuro.obslugi@zgiukluban.pl
Adres e-doręczeń: AE:PL-22447-56195-HFDVB-25
Adres skrzynki e-puap: /zgiukluban/SkrytkaESP
Dostępność architektoniczna
- Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Bankowa 8
Do budynku prowadzą dwa wejścia od ul. Bankowej oraz drugie od ul. Łącznej. Do pierwszego wejścia od ul. Bankowej prowadzą schody. Do drugiego wejścia prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawny. Wejścia do budynku nie są zabezpieczone bramkami ani kontrolą bezpośrednią. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W siedzibie ZGiUK Sp. z o.o. ul. Bankowa 8 nie ma pętli indukcyjnych. Biuro Obsługi Klienta nie dysponuje tłumaczem języka migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Bazaltowa 1A
Do budynku prowadzi jedno wejście . Wejście do budynku nie jest zabezpieczone bramkami ani kontrolą bezpośrednią. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynek dysponuje windę. Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W lokalizacji przy ul. Bazaltowej 1 nie ma pętli indukcyjnych. Biuro Obsługi Klienta nie dysponuje tłumaczem języka migowego. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.